fredag 8. juli 2011

Idag er jeg helt syke bananer støl. Æv sier jeg bare. Det kjennes ut som at jeg har fått skikkelig brist i ribbeina. Egentlig så skulle jeg på trening idag kvart på 5,men så var det så få som hadde meldt seg på at det ikke ble noe. Jeg ble nesten litt glad. Hehe. Da var det ihvertfall ikke meg som avlyste:)
Jeg som kjøpte meg fine treningsklær i går også. Jeg får heller prøve og ta meg en tur i morgen:)

I går så var det en liten jente her som så veldig gjerne ville overnatte hos mommo og beste. Og det fikk ho jo lov til. Så i går kveld så kjørte Oskar, Herman og jeg inn til strømstad hvor vi skulle hente den ene bursdagsgava fra Oskar. (hva får dere snart se).
Vi satte oss ned ved brygga og koste oss med pizza mens båtene lå og vugga i vannet.
Vi gikk en liten tur og tittet også kjørte vi på Nordby og fikk handlet litt mat og treningstøy.
Det var veldig deilig og kunne gå og titte uten en liten virvelvind rundt beina våre. 


Det her er gava jeg fikk av Oskar min:



Jeg har fått langt hår:) Jeg syns det er kjempe uvant men ille fint. Det er clip on så jeg kan bare ta det av og på når jeg vil:) Jeg har forresten på meg det ene par brillene mine:)


Idag har vi vært en liten tur i byen også har vi vært på gode gamle Høk cafe.
Der skulle vesla absolutt sitte for seg selv så da fikk ho det da:)


 Lille Herman følger nøye med på Bestefar som sitte og lager grimaser og tuller.
Væææ.. Rart med langt hår:)

Nå skal jeg finne fram symaskinen og kose meg:)
Ha en fin kveld!!






2 kommentarer:

  1. Kjære tid så stilig du ble med det håret! Skikkelig annerledes, men superstilig! :D Og briller er fint på deg. :)
    Gleder oss til neste gang vi ses igjen.
    Ha en super helg. Klem klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Karoline:) det var veldig uvant, men jeg liker det:) vi gleder oss vi også:) klem

    SvarSlett