mandag 4. juli 2011

Nå har vi tatt fatt på en ny uke. Mandagen er snart over.
Vi har kosa oss i hele helga. Vi har vært mye på farta.
Idag så har vi vært på Lund garteri i Torsnes. Der er det en del dyr og se på. Litt mat og spise også masse fine planter. 

Vesla kosa seg masse. 
Jeg fant denne fine søte kassa der som jeg puttet 2 urteplanter oppi. Den passa perfekt på kjøkkenet utseendemessig og det at jeg bruker mye urter og krydder i maten gjør det bare enda bedre.


 
Mmmm.. Det lukter så nydelig:)
Mathilde og jeg fant ut at vi ville bake idag så da fant jeg oppskrifta på blåbær cupcakes. Vi har jo så masse blåbær i hagen så da er det greit og få brukt opp noen:)

Mmmm.. Disse var kjempe gode <3
Vi har spist og kost oss på verandaen i kveld.

Vi var ute en liten tur og spilte minigolf i går. Vesla fikk en fin liten rosa kølle som ho fekta rundt med. 
Jeg hadde nok med å spurte rundt etter ho så jeg fikk ikke tatt bildet av lille prinsesse :(

På veien hjem så så vi at det var et frimarked på en parkeringsplass.
Vi kjørte innom der og jeg fant denne søte herlige vekta.


Det fine er jo at den virker. Så nå har jeg fått meg en ny/ gammel kjøkkenvekt:)

Nå skal jeg male et strøk på en hylle også skal jeg slappe av resten av kvelden.

Ha en nydelig sommerkveld <3

2 kommentarer:

  1. Hihi, de ble litt gode da, selv om noen av de fikk litt stygg topping, hahah :)

    SvarSlett