torsdag 30. desember 2010

I love strikkeklær.

Jeg elsker rett og slett klær som er strikket. Det er en slags gammeldags sjarm over det samtidig som det varmer nå på kalde dager. Vel jeg kan jo si at jeg ikke er så veldig flink på det området der. Men jeg har en søster som er kjempe flink til det. Jeg tror jeg kan komme med de fleste ønsker til ho så produserer ho det.
Før Alma Sofie kom til verden så har jeg ønsket meg et grått sett til ho. Det var med kjole, jakke og lue. Det var så utolig fint, men veldig vanskelig. Jeg gikk tillåme på sånn kremmerdager rundt omkring, men der skulle de ha 800kr ++ for settet. Det var ikke aktuelt.
Men en dag så satt vi ute og drakk kaffe og da slang søstra så fint en pakke i hånden min. Jeg pakket opp og der lå jammen i meg det settet. Jeg fikk seriøst tårer i øynene. Det var så utrolig nydelig.

Alma Sofie ligger å sover nå eller så skulle jeg ha vist dere det. Jeg kan gjøre det når ho våkner.

Et strikke ønske til som jeg ønsker meg er dette settet:

Jeg dåner. Det er så søtt:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar