tirsdag 28. desember 2010

Jul:)

Nå er det vel kanskje på tide med et lite innlegg her. Dagene flyr av gårde her så det er ikke så mye tid til noe annet. Men nå så har vesla fått frokost og nå sitter hun på gulvet og leker med de nye lekene hennes:) Da han mamman litt tid på seg ihvertfall:)

Jeg kan jo først si at bekkenet mitt har nå slått seg helt vrangt. På julaften så begynte det med skikkelige smerter. Ikke klarte jeg stå, sitte, ligge, gå.. Så det var egentlig helt grusomt. I går så dro jeg til legen for jeg skjønte jo at jeg ikke kan jobbe når jeg er sånn. Så nå er jeg sykemeldt i 2 uker så får vi se hvordan det går. Legen trodde ikke jeg kom til å kunne jobbe nå før fødsel pga at bekkenet er helt skeivt. Men vi får se.. Vi får ta en dag av gangen.

Nå er jeg vel 25 uker på vei så det er jo ikke mange ukene igjen. De går ganske så fort.

Vesla har vært litt små syk de siste dagene. Ho har hosta litt og vært tett i nesa. Men ikke noe feber heldigvis så ho har vært i farta for det. Jeg var litt redd for at det skulle ødelegge jula for ho, men det gikk bra:) Etter som jeg har skjønt så er det ganske så mange som har lagt rett ut i jula. Typisk det når man endelig har fri.

Julaften var kjempe koselig. Maten var kjempe god (Takk mamma og Christin) og selskapet var helt perfekt. Vi fikk tillåme nissen på besøk. Det var himla skummelt, men veldig moro og få pakker da. Ja. Pakker ble det jo en del av. Både til liten og stor. Så vi ble kjempe glade for alle gavene vi fikk.
Lilleplutt i magen fikk tillåme gaver. Hihi..

Nå får jeg ta meg litt mat og prøve og stabbe meg bortover gulvet her.
Jeg slenger med noen bilder fra jula jeg.









Ha en kjempe fin romjul alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar