torsdag 2. desember 2010

Desember

Ja nå er det blitt desember. Det er skummelt hvordan alle dagene bare flyr av sted. Det er 2 desember idag og da er det 22 dager til jul. Jeg er vel stort sett ferdig med julegavene. Noen få småting igjen.

I går så fikk vesla en body og blåsebobler.

Idag fikk hun denne søte tunikaen og en sjokolade.

Ille moro med pakke kalender.

Det er ganske kaldt ute nå om dagen. Jeg liker meg best inne jeg da, men noen ganger så må man faktisk ut også. Så da lønner det seg og kle på seg godt. Ikke noe moro og bli syk nå.
Det var så deilig når vi kom ut i stua idag og det var fyr i peisen. Det var godt og varmt i huset.
Så takk Oskar:)

Idag skal jeg jobbe også skal jeg på noen hemmligheter:) Spennende:)

Ha en fin dag alle sammen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar