mandag 29. november 2010

Pakkekalender

Jeg syns det er så moro med sånne pakkekalendere:) I fjord så satt jeg og sydde en til Alma Sofie.
Hun hadde jo ikke så mye glede av den siden hun var 4 mnd gammel, men mamman syns det var ille stas. Så i år igjen har jeg begitt meg ut på den evige kalender gave jakten. Det er ikke bare bare og finne 24 små pakker. I år ble denne fryktelig dyr.. Men men:)

Jeg tok med med tanteungen min ut for og finne de siste 4 gavene på Toys r us. Skal si det var mye mennesker der ja. Vogner som var stapp fulle av leker. Vi har det godt her i Norge sier jeg bare.
Vi fant både kalender gaver og andre julegaver til andre barn:)
Etter en tur i lekebutikken så kjørte vi innom og kjøpte oss en is og koste oss:)
Spennende poser fylt med masse rart:)

I år så ble det noen pakker som ikke fikk plass i posene så da måtte jeg finne på noe annet:)

Ha en fin kveld videre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar