torsdag 25. november 2010

Jul i huset

Nå er det ikke lenge til jul. Det går så utrolig fort og jeg gleder meg masse. Jul er en kjempe fin høytid hvor jeg kan være mye sammen med familie og kose oss med god mat og prat.
I år så skal vi være hos oss. Det blir jo spennende. Vi blir 9 stk tilsammen her. Så det kan jo bli trangt og fint det. Hehe. Vi får det alltids til.




Her har jeg vært og tatt bilder av min vakre mamma og pappa fra yngre dager:)

Hylla mi som jeg har skrudd og ordnet på. Mangler bare en ramme på bildet av vesla.

Nissefar er på plass.

Adventstaken min ble sånn i år. Jeg syns det ble koselig jeg:)

Nå som jeg har skiftet helt stil her i huset så er det en del julepynt jeg har pakket bort igjen. Begynner å bli kresen kjenner jeg så jeg får heller ta også kjøpe inn noe nytt tror jeg. De trærene er nye da. De er kjøpt på Marihøna selvfølgelig:) Vi har så utrolig mye fint der i år.

Ha en fin dag videre<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar