søndag 7. november 2010

Vi vant!!!!!!!!!!!!

Nå er det søndagskveld allerede. Uka går fort, men helga går enda fortere...

Idag har det vært en kjempe herlig dag Sarpsborg 08 rykka opp til tippeligaen. Og jeg som ikke er så altfor fotball fan syns dette er utrolig moro. Bare det og se en hel by engasjere seg er helt rørenes. Fantastisk.

Så gratulerer Sarpsborg 08.

Helgen har vært helt grei. Jeg og Alma Sofie var hos legen på fredag. Det gikk bra. Det viste seg at hun har/hadde et virus i kroppen sin. Så det er ikke så rart at ho ikke har vært helt i farta. Heldigvis så virker det som om det begynner å gå over. Kanskje vi får en hel natts søvn:)

Legen hørte etter hjertelyden og den fant han med en gang. Vakker lyd:) Han kjente også på magen min og han syns at jeg hadde større livmor enn det jeg skulle ha. Det kan jo enten være at jeg er lenger på vei eller at det er flere:) Hahahaha:) Det hadde jo vært moro.
Vel det vil vi jo se til fredag det:P

Lørdag brukte vi på og være sammen alle sammen. Vi tok en tur til byen hvor vi fikk handlet inn flere julegaver. Vi spiste og koste oss. Seinere så lagde vi en god middag og så på en film. Skikkelig kjærstekveld. Det var jo koselig.

Idag dro vi en tur til Sverige før det var dags for fotballkamp. Det var kjempe spennende. Og Alma Sofie skvatt hver gang jeg hyla. Hehe. Jeg blir så ille engasjert når jeg ser på sånt. Ohhh.. Også vant vi a gett:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar