torsdag 4. november 2010

Hot scrub

Det er ingenting som frisker opp enn en dusj....

Alma Sofie sover så da tok jeg meg den friheten at jeg dusjet. Det er ikke alltid like lett når lillemor er våken for ho skal helst være med. Det er veldig koselig det, men noen ganger så er det deilig å dusje alene også. Hehe. Jeg har fått skrubba kroppen fra topp til tå med en kjempe fin skrubb jeg har kjøpt meg.


På en kald vinterkveld eller bare generelt så er den kjempe god. Det er noe i den scrubben som gjør at den blir varm når den kommer i kontakt med huden. Jeg syns det var kjempe artig jeg da. Også lukter den kjempe godt:) Men det gjør alle produktene dems. De har fått en hel haug med nye produkter så dere får ta dere en tur på Bootsapoteket på Landesenteret og se:)
Denne koster 69 kr og den er kjempe drøy.

I morgen skal jeg på sjekk hos legen. Det er alltid like moro. Høre hjerte som slår og sånn. Nå har jo jeg en sånn monitor her hjemme,men det er veldig gøy for det:) Vekta er ikke så gøy og se på men. Sist jeg var der så hadde jeg gått ned en kilo. Det er jo ikke så ille, men jeg er redd jeg ikke har gått ned nå. Hehe. Men det er helt naturlig.

Nå skal jeg slappe av noen timer før jeg skal på jobb i noen timer:)

Ha en fin dag.

2 kommentarer:

  1. Kjenner igjen dette, ja. Å ta en dusj alene er ren luksus. :-) Jeg har begynt å dusje på trening, bare for å få lov å dusje uten en smårolling i bena :-) Hehe. Jeg pleide å vente til jeg kom hjem.

    Og det å kunne skjemme seg bort med noen skikkelige produkter innimellom. -Uvurdelig. :-)

    SvarSlett
  2. Det er bare fantastisk. Merker nå at jeg setter pris på små ting nå:):)

    SvarSlett