onsdag 3. november 2010

Ikke helt i form

Vesla er ikke i form idag heller stakkar. Feber og slækk. Jeg ordna det sånn at jeg fikk fri på formiddagen idag også drar jeg på jobb når Oskar kommer hjem fra jobb. Jeg syns det er greit og være hjemme når ho har såppas mye i feber. Også er det ikke så veldig moro og passe en unge som er så dårlig. Ho var ho søstra mi i går i noen timer og det hadde gått veldig fint. Men da hadde ho ikke vært så dårlig. Så vi får kose oss her hjemme nå på formiddagen også får ho kose seg med pappan sin på kvelden.

Det er 3 november alt idag. Nå dagene fort. Vi er halveis inni uka alt. Idag og 2 dager til så er det helg igjen:) Det blir deilig med fri helg nå. Får bare håpe at lillemor er frisk så vi kan finne på noe. Det er så koselig å finne på noen som en familie også.

Jeg lurer litt på om jeg skal invitere noen på middag til helga, men jeg vet ikke hva eller hvem. Hehe. Vi får se hva vi finner på. Det spørs helt ann på om Alma Sofie er i form også.
Jeg skal prøve og blir flinkere til og invitere folk hjem. Må jo ikke nødvendigvis være på middag, men sånn generelt. Også trenger det faktisk ikke å koste så mye det man serverer så mye heller.
Fylt baktpotet feks. Det er jo ikke mye som skal til før det er en middag.

9 dager til ultralyd idag. Yeeey.. Det blir spennende.


Her er ultralyd bildet av Alma Sofie <3

Nå skal jeg lage meg litt frokost sammen med vesla. Ha en strålende onsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar