fredag 5. november 2010

Svangerskaps kontroll

Idag er det svangerskaps kontroll som står for tur. Jeg må finne fram alle papirene og legge alt klart så jeg ikke går fra det. Idag så ringte jeg opp på kontoret der og spurte om jeg kunne ta med meg vesla for en sjekk samtidig siden hun ikke har vært i form de siste dagene. Det er sikker ikke noe, men det er greit og få sjekket det.

Det er så vanskelig med syke barn. Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere. Jeg har vært veldig mye syk som liten så jeg har et litt rart forhold til sykdom. Når andre fikk en vanlig forskjølelse så satt jeg der med halsbettenelse og virus på lungene. Sånn har det alltid vært. Derfor så tenker jeg sånn om vesla også. Det er jo litt dumt, men jeg syns det er bedre og få sjekket det en gang for mye enn for lite. Man vet jo aldri helt sikkert hva det kan være heller. De kan jo ikke prate..

Mamma er så snill og blir med til legen da. Ho skulle uansett passe lillemor. Også er det ikke så lett og bli målt og veid og alt det der med en liten en på fanget. Hehe.

Nei nå skal jeg lage meg noe mat og se litt på i gode og onde dager før jeg finner fram alt jeg skal ha med meg. Så mye å huske på. Hehe:)

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar