torsdag 25. november 2010

Long time..

Ja nå er det lenge siden jeg har vist noen tegn fra meg.. Ikke meningen, men jeg har rett og slett ikke hatt tid. Eller følt at jeg har tid. Det har vært mye på jobben pga jul og sånn. Så jeg føler at jeg ikke har hatt tid til noe eller noen. Og når jeg først kommer hjem så er det familien jeg har lyst til og tilbringe tiden min med. Stakkars Oskar ser jo bare bakbena på meg hele tiden. Hehe:)

Jeg kan jo først og frekst vise fram lille nurket som jeg har i magen min. Som sagt så var alt som det skulle. Og det var det som var det viktigste for oss. Men så var det jo også veldig spennende ogm vi fikk vite hva det var.





Her er ihvertfall det nye familiemedlemmet vårt og vi gleder oss masse til og få hilse på lille gull.

Også for at jeg skulle gjøre det ekstra spennende for familien så pakket jeg inn en pakke med dåps servietter til mamma.

Og det var en liten...


















PRINS <3

Dagen etter ultralyden så skulle vi alle spise pizza hjemme hos mamma og så morsomme vi var så serverte vi pizza med disse serviettene. Det tok litt tid før alle skjønte det. Hehe. Men alle syns det var veldig stas da at Alma Sofie skal få en lillebror:)

Klem klem

2 kommentarer: