søndag 28. november 2010

Pepperkakebaking og det første blå tøyet.


Nå er en kjempe herlig helg snart over.
Den har vært fylt med en IKEA tur sammen med min søster, mamma og min svigerinne. Jeg fikk dratt med meg en del på noen få timer:)

Vi har vært på julegateåpning og sett nisser og hørt på barna synge.

Jeg har vært i bursdag og feiret min beste Pernille:)

Vi hadde en deilig frokost med tenning av lys og julemusikk idag Så har vibare lekt og slappet av på formiddagen.
Når lille vesla tok luren sin så passet jeg på og pakke inn gavene til pakkekalenderen hennes. Det var litt av en jobb. Hehe. Men jeg har fortsatt noen igjen da. Jeg skal se om jeg kan få dratt av gårde i morgen etter jobb. Alene. Hehe. Føler at jeg får gjort litt mere da.

Vi har fått handlet litt julegaver og litt sånn små stæsj. Det er så deilig å være igang med det.

Så nå på kvelden så tente vi lys og satt på enda mere julemusikk og satt oss på kjøkkenet og bakte pepperkaker. Det var kjempe koselig og lillemor syns det var veldig stas. Ho trykte ut både hjertet og stjerener;) Og hun syns det var veldig godt med pepperkake deig:)


Her gjør vi oss klare:) Jeg kunne ikke finne mine kakeformer så da måtte vi låne mormor sine:)



Pepperkakedeig var ille godt.




Vi var flinke var vi ikke:)



Ble veldig sulten oppi all den kakebakinga.




Her er vi i full gang:)

Så dette var en veldig vellykket dag og helg føler jeg:)

Nå har jeg også handlet det første blå tøyet:):)


Nydelig lyseblå overall og en mørkeblå pysj med stjerner på<3

Nå skal vi se på en film og ha en kjærstekveld.. Det blir koselig.

Ha en fin kveld videre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar