fredag 26. november 2010

Lystenning

Nå skal vi snart i barnehagen til tantebarnet mitt og se de tenne det store tre. Det blir kjempe koselig. Etterpå så blir det kakemann og kaffe. Vi får kle godt på oss for det er ganske så kaldt ute nå. Jeg har funnet fram både ull undertøy og det som er.

Idag kjenner jeg det ganske greit i bekkenet mitt. Julehandelen er i full gang og det er vanskelig å kunne sette seg ned. Pluss at det er mye som skal fylles på og sånn. Det er alltid noe som må gjøres.. Hehe. Og jeg klarer jo ikke alltid og sitte stille. Men jeg må bare tenke på meg selv noen ganger også.

I morgen har jeg fri og det skal bli godt for kroppen nå. Kjenner at 6 dagers uker ikke er så veldig bra for meg selv om det er utrolig moro på jobb.

Nå er jo jula i hus og det har også vesla funnet ut. Det er en del ting som nå har mistet hodet eller fått en værre skjebne. Så jeg har funnet ut at det ikke lønner seg og ha glass ting i vinduskarmen. Hehe. Jeg skjønner jo at det er veldig fristenes med mange morsome ting som er veldig lett og få tak i.



Lille solstråla vår som vi er så stolt av <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar