torsdag 16. desember 2010

Så ble det mørkt.

Idag når vi våknet så var det helt mørkt her. Det er jo egentlig ikke noe rart med det siden det er mørkt ute kl 7, men det kom ikke på noe lys når Oskar stod opp. Så jeg stod opp til et hus fult med levende lys og fyr i peisen. Kan jo ikke akkuratt si at det var så ille. Hehe. Alma Sofie skjønte jo fint lite når ho kom ut av rommet sitt. Hun sa bare NÆÆÆÆ..:)

Vi satt oss på teppet foran peisen og åpnet opp pakke nr 16:) Så vi hadde det kjempe koselig vi. Men det var ille godt og få på lyset igjen. Selv om Alma Sofie var flink til å lyse med lommelykta når mamman skulle på do:)

Nå har jeg fått vasket litt i huset. Merker at det ikke blir så ofte gjort nå. Jeg har mye vondt og da frister det ikke og ta fram vaskebøtta. Jeg har en flink mann som hjelper meg og holde det ryddig her da:)

Døra er også på plass. Det ble kjempe fint, men vi fant jo ut at vi må bytte ut resten av huset da. Hehe:) Oskar er også ferdig med taket på barnerommet så da er det plater neste.

Litt bilder.










Vi har vært på grøtfest hvor vesla fikk hilse på nissen. Det var jo kjempe moro:)

Ha en fin dag videre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar