mandag 13. desember 2010

Natta



Nå har jeg tatt kvelden. Jeg ligger i senga med datan på fanget mens Oskar maler et strøk i taket på barnerommet. Det er så godt og endelig få kommet igang med det.
Det er egentlig ganske mye som skal gjøres. Jeg hadde egentlig lyst til og få gjort ferdig rommet til vesla også innen den lille kommer, men vi får se hvordan det blir med tiden.
Det kan jo hende det er noen som vil hjelpe til også:)

Idag har vi fått ny utgangsdør. Den er kjempe fin. Den var jo ikke akkuratt billig, men sånn er det og være gift med en snekker. Han vet jo hva han snakker om når det kommer til sånn så der er det han som bestemmer. Nesten da:)

Nå har jeg fått begynt med litt akupunktur. Altså først så har jeg en halv time med fysioterapi også får jeg en halv time med akupunktur. Det gjør helt utrolig vondt, men effekten er større. Da er jeg bedre i noen dager og det er deilig. Smertene er jo der uannsett, men det er godt og ikke ha sååå vondt hele tiden. Jeg kjenner at jeg trenger litt klemming på bekkenet nå. Selv om jeg har hatt fri i helga så merker jeg det med en gang jeg står på jobben. Smerten bare kryper sakte med sikkert oppover i beina og setter seg i rompa. Og der blir den.

Nå er de fleste gavene i boks faktisk. Jeg har ikke stresset i det hele tatt den gangen. Jeg har tatt det litt om litt og det har vært helt greit. Det er jo faktisk litt koselig å kjøpe gaver også:)

Nå skal jeg krype godt under dyna og slå av en prat med mannen min:)

Ha en strålende kveld/natt:)


2 kommentarer: