fredag 31. desember 2010

Godt nytt år.

Freden har senket seg inni stua, mens rakettene farer rundt utenfor. Katten har krøpet tett inntil meg, mens prinsessa ligger i senga og forhåpentligvis sover. Kongens tale går i bakgrunnen, mens jeg og Oskar har snakket om året som har gått. Alt som har skjedd og alle de fine minnene vi har fra det.

Vi går inn i et nytt spennende år. Mye skal skje og vi 3 blir til 4. Vi skal ha våre gledestunder også skal vi ha noen triste stunder. Vi skal møte problemer og vanskeligheter, men det det fine er at vi skal møte dem sammen som en familie.

Alt vondt som har skjedd skal bli lagt bak oss. Vi skal gå inn i det nye året med glede og iver etter alt det nye vi skal oppleve.

Vi skal bli flinkere til og ta vare på hverandre, snakke med hverandre og elske hverandre.
Og det gjelder alle.

Jeg skal bli flinkere til og holde kontakt med de som betyr noe for meg. Og jeg skal bli flinkere til og holde familien samlet.

Jeg gleder meg til å gå inn i det nye året med et smil om munnen. Jeg er så takknemelig for det jeg har og det jeg skal få. Jeg er takknemelig for alle som har vært der i året som har vært og for de som vil være der i året som kommer. Dere betyr så utrolig mye for meg. Jeg er bare ikke så flink til å si det alltid.

Så med det så vil jeg ønske dere alle sammen et herlig nytt år. Ikke se tilbake på det vonde men tenk heller på alt det fine som kan skje. Og det blir sånn man gjør det til.


Stor klem fra oss<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar