lørdag 1. januar 2011

1 nyttårsdag

Når man har små barn så er det ikke noe som heter og sove lenge, så her er vi i full gang allerede. Prinsessa leker på gulvet og ser på disney dags, mens jeg prøver å våkne litt.

I går så sov rett og slett både jeg og vesla gjennom raketter og det som var. Hehe:) Veldig greit egentlig. Jeg var så trøtt og sliten pluss at jeg hadde en hodepine ut av en annen verden så da syns jeg det var liten vits i at jeg pinte meg selv til og være våken.

Jeg fikk sagt godt nytt år i halvt søvne til min kjøre så da var det greit:)
Vi hadde en veldig stille å rolig kveld i går. Vi var egentlig bedt bort på 2 steder, men vi fant ut at det var greit og være hjemme nå pga vesla og søvnrytmen hennes som vi endelig har fått litt tilbake igjen. Men uansett så var det utrolig koselig at noen ville be oss. Det er ikke bare bare og åpne hjemme sitt til noen heller. Så det setter vi veldig pris på:)
Så tusen takk Anette og Maria:)

Idag så skal vi ikke så mye. Hvis det ikke blir så spreng kaldt ute så skal vi ut og ake med lillemor. Jeg sliter så veldig med bekkenet om dagen så jeg føler at jeg ikke får gjort så mye. Og det er litt trist. Men nå er Oskar hjemme så da er det litt enklere når vi er 2.

Nå skal jeg ta med litt frokost også skal jeg kose meg med min fantastiske datter.

Ha en flott 1 nyttårsdag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar