torsdag 20. januar 2011

Jeg og vesla har nettopp tatt en deilig bad på morrakvisten. Det var godt for både liten og stor.
Nå inntar vi deilig oppskjært frukt og ser på barnetv. Det er sånne stunder som det her som jeg syns er så koselig. De små kosestundene.

Den uka her så har det vært så mye. Bursdager og møter og det som er så vi har stoppa litt opp med rommet til vesla. Men idag så håper jeg vi får begynt igjen. Alt er jo kjøpt inn, men tiden strekker ikke alltid til. Også må vi gjøre det meste før vesla legger seg siden rommene er inntil hverandre. (Når jeg skriver vi så mener jeg jo Oskar)


Jeg ryddet og vasket hele kjøkkenet mitt i går. Det var deilig og det trengstes. Det er utrolig hvor mye sånn "tørr" mat som man glemmer. Så jeg fikk kasta en del:)
Jeg fikk også laget en ny liten ting eller hva jeg skal si.



Det er vel et slags fruktfat eller noe. Frukta ble ihvertfall fort borte så det er positivt:) Også den herlige saftkanna jeg fikk av beste Pernille. Den er heftig brukt så da er det greit at den er lett tilgjengelig:)


Også er det vesla dasom er veldig fasinert av at den katten får plass oppi den lille kurven.
Han koser seg ihvertfall ille:)

Da får dere ha en fin dag videre. Det skal ihvertfall vi <3

2 kommentarer:

  1. Søte magen! :) Ser veldig godt at den er annerledes nå, enn sist! :)

    SvarSlett
  2. Takk:) Ja den er kjempe anderledes:)

    SvarSlett