mandag 3. januar 2011

Tjoho..

Jeg sitter nå og bare tenker på å trene. Ja jeg.. Trene.. Det hører egentlig ikke til i samme settning når det kommer til meg. Jeg er så null inter i trening. Men etter å ha sett på programmet Puls på nrk så kjenner jeg at det kribbler i beina.
Det er jo et litt dårlig tidspunkt og begynne på hard trening. Jeg føler lissom ikke at jeg får trena sånn skikkelig nå med en mage som begynner å bli stor pluss et ikke fungerende bekken.
Nei jeg får nok vente til denna prinsen kommer til verden.

Det kan jo faktisk hende at dette med trening kan bli min fritid. En hverdag med 2 småttinger er nok ganske så slirsomt og da kan det jo være godt og få kommet seg bort litt. Og det gjør ikke noe og få litt mere energi i hverdagen heller.

Idag har jeg hatt en etterlengtet time hos min fysioterapaut. Det var mindre godt da, men det er veldig greit nå. Nå klarer jeg faktisk å sitte. Dette bekkenet er ikke bra altså. Og det irriterer meg. Jeg vil kunne gjøre ting. Helt fram til jeg føder. Men det kan jeg nok bare drømme om.
Jeg har nok med å klare å være mamma. Det er det jeg prioriterer nå.

Ho er jo drømmeungen da. Ho klarer så fint og leke alene litt, men så kan vi sitte å lese en bok og tegne en stund.
Også har vi vår kosestund i senga hvor vi bare ligger og prater og tuller. Ahhh. Lille hjertet mitt.
Kunne ikke bedt om en bedre unge. Ho er så vakker og snill. Kjempe omtenksom og kosete. Og det liker jeg:) MEN det skal sies at denne jenta er også veldig sta(som sin mor). Det er både morsomt, men kan også være slitsomt. Men det er jo nå ho skal teste oss. Strekker alle grenser så langt ho klarer:)

Mellom jul og nyttår så satt jeg å bestilte masse fra nettet. Det var jo så mye salg. Og idag så kom alle pakkene. Haha. Det er så typsi at alt kommer på en dag. Men det er ille moro da. Jeg har fått en i posten og hentet en i butikken også skal jeg hente den siste og største i morra. Det blir spennende. Har også fått en del interiørting til barneromma.. Ohhhh som jeg gleder meg til og ordne på dem:)

Den tingen jeg fikk i posten var denne kjempefine almanakken som jeg selv har designet. Det er 28 forskjellige bilder i den. Selvfølgelig av prinsessa vår:) Men med andre mennesker i også da:)


Det er jo litt moro med en litt spesiell:)

Den er bestilt på extrafilm.no og kosta 279,- + frakt.

Ha en fin kveld videre <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar