søndag 2. januar 2011

Vi har vært på besøk og nye rom.

Nå kom jeg nettopp inn døra etter å ha vært på besøk hos verdens søteste Ida og Mina.
Alma Sofie sovna før ho traff puta tror jeg:) Det er godt at ho får brukt litt energi.
En ting skal være sikkert. Jeg skal bli mye flinkere til og være sammen med venner. Også at Alma Sofie kan leke med andre barn.

Når jeg på vei hjem så kjørte jeg i en sånn bakke som har sånne rare utoverting i veien (haha) sånn at på noen steder så går det ann og bare kjøre en vei. Det kom en bil som jeg måtte stoppe for. Litt lenger oppi gata så kom det en annen bil, men fartsgrensa er så lav der så den rakk jeg fint. Unntatt at det satt en gammel gubbe i bilen som gassa på( så han spola) nedover bakken. Han kjørte sikkert i 20 over fartsgrensa. Jeg rakk det jo selvfølgelig, men når han kjørte forbi så rista han sånn teit på hodet. Da titta jeg på han og nikka fornøyd:) Han ble så utrolig rød. Hahaha. Dumme mannen.

Nå har mannen vært flink og rive ut lister og gulv mens jeg har vært borte så i morgen så er det bare å dra og kjøpe vegg plater, gulv og lister så er snart rommet til lillegutt klart. Da er det bare rommet til Alma Sofie igjen. Jeg har funnet ut alt av møbler jeg skal ha til begge romma så det er også klart. Må bare få kjøpt det. Det kommer til og bli kjempe fint. Romma skal være klare til slutten av januar og det er deilig å tenke på:)

Her er noe av det jeg har tenkt til å ha på rommene:


Alma Sofie og babyen skal ha vært sitt skap. Jeg skal ta bort den midteste hylla og sette inn en stang så vi kan henge klær der.


Stellekommode til lille plutten. Det skal være en sånn ekstra plate bak der så den blir ganske stor. Jeg liker helst når ungen ligger rett mot meg:)


Alma Sofie skal ha en kommode som denne bare at jeg skal bytte ut knottene til noen som er litt søtere. Også kanskje pusse den litt så den blir mer shabby:)




Jeg syns sånne vimpler er så søte så jeg skal låne symaskinen til mamma også skal jeg prøve meg. Bare finne noe fint stoff. Så da blir det en rosa rad og en blå rad:)

Det var ihvertfall noe av det. Hva syns dere? Tror dere det blir fint?

Ha en fin dag videre<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar