onsdag 26. januar 2011

Jordmødrene

Nå sitter jeg her med en klump i halsen.
Jeg har sett på jordmødrene noe som jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skulle gjøre, men jeg klarte ikke å la være. Jeg kjenner at jeg egentlig ikke har så veldig lyst til og føde igjen jeg. Etter hver gamg den fødende skrek så kjente jeg smertene langt nede i magen..

Dette er vist ganske normalt. Og siden det ikke er så alt for lenge siden jeg gjorde det sist så sitter minnene ganske så nærme. Men dette skal jeg klare igjen. Jeg må jo bare si til meg selv det. Og jeg vet jo at det skal gå bra. Ungen må jo ut på en eller annen måte.

Jeg kan jo håpe at jeg skifter mening når det nærmer seg. At jeg faktisk vil føde:)
Det er jo en fantastisk opplevelse. Og jeg føler meg virkelig heldig som får oppleve dette igjen.

Nå skal jeg slappe av litt her. Jeg blir jo helt sliten av og presse sammen med de som føder på tv. Hehe. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å bli filmet jeg. Man legger kanskje ikke så veldig merke til det. Man har jo litt annet og tenke på.
Også tanken på at noen av de er 2 timer med fly fra en fødestue er ganske skremmende. Da er det greit og tenke på at jeg faktisk er bare 10 min unna hvis vi kjører veldig fort.

Ha en fin kveld videre<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar