torsdag 6. januar 2011

Svangerskaps kontroll

Nå har jeg fått vært hos legen og da ble det en ny sykemelding. Det kom jo ikke helt uventet for og si det sånn. Det viser seg også at jeg har fått en slags betenelse i bekkenet, noe som ikke gjør det så mye bedre. Men men. Det kommer jo noe fantastisk ut av dette her da.

Snøen har jo dalt ned som bare det i noen dager så det og ferdes på veien er ikke det enkleste. Jeg rakk akuratt frem til lege timen:)

Jeg har nesten ikke lagt på meg noe i det svangerskapet her. Og det er jo veldig fornøyd med:) Ellers så var alt annet fra. Blodtrykket mitt var litt lavt, men det var ikke noe farlig.
Også var det dette med den influensavaksinen. Jeg har egentlig bare skyvd hele greiene foran meg for å ikke tenke på det, men nå hører jeg skrekkhistorier rundt hele så nå må jeg ta tak i det og jeg må ta et valg. Det er ikke lett.
Hvis det skulle ha noe virkning så burde jeg komme opp i førsten av uka så jeg har noen dager å tenke på.

Er det noen av dere som har noen synspunkter rundt dette?

Prinsessa er fortsatt ikke i form, men nettene går bedre. Ho sover bedre, men skal jo helst ligge oppå meg da..


Lille syke jenta mi <3>
Se den nydelige ballerina kjolen da:) Hihi<3>
Her er en annen kjole jeg fikk til henne. Jeg er litt lei H&M så jeg syns det er morsomt og finne litt annet innimellom:)

Også her er den strikke kjolen og jakka som søstra strikka. Ho har også en lue, men den fikk jeg ikke med på bildet.

Var det ikke fint!! Jeg syns det er utrolig nydelig <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar