mandag 10. januar 2011

Vondt i magen

Stakkar vesla... Jeg tror de siste dagene har tatt på for ho er så trøtt om kveldene.
Begynner i 5 tiden med å gni seg i øynene. Jeg legger ho ikke før i 6-7 tiden da. Greit og drøye det litt også.

Idag har vi vært hjemme og slappet av. Det har vært så glatt ute idag at jeg har ikke turt å bevege meg så mye utenfor døra.

Farfaren til Alma Sofie har vært og hilst på:) Det var koselig. Ho liker å få besøk. Bare sånn at dere vet det!!

Jeg har så utrolig vondt i magen idag:( Skikkelig mageknip. Jeg skulle egentlig ut på et lite oppdrag idag, men det får vente til i morgen. Håper den har roet seg litt. Samme hvor du sier du har vondt så er det en eller annen som sier: Ja, det er noe som går nå det. Hehe:) Så det er ganske mye sykdom ute å går ja.

Jeg har egentlig ikke så veldig mye å skrive. Eller jo det har jeg, men jeg kan ikke skrive om det.

Så da avslutter jeg her.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar