mandag 17. januar 2011

Tjohei

Nå går dagene i ett om dagen. De (få) dagene som jeg ikke har vondt i bekkenet så konsentrerer jeg meg om og få gjort ting med Alma Sofie og få gjort ting hjemme.
Mamman min var så snill og vaska hele huset for meg her om dagen. Jeg kan ikke si at det er så veldig prioritert om dagen, men jeg prøver.

Nå ser det ihvertfall ikke ut her. I helga så ble rommet til babyen ferdig så nå ligger vesla de inne. Det gjorde at vi tømte hele rommet hennes i går og da fant vi ut hvor mye den jenta der egentlig har. Vi fant en del som vi skal gi bort til noen som venter en liten. Ting som ikke er brukt en gang. Det syns jeg er litt ille å kaste. Så nå ligger det ting overalt her. Jeg har prøvd og få rydda litt men det er ikke så veldig lett når det er veldig mye.

Oskar rev det som skulle rives i går så idag så skal han begynne å male taket. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne hjelpe til, men jeg klarer ikke. Så jeg får heller så for og bruke penger. Hehe. Det er jeg ganske flink til se. Så i løpet av denne uka så skal det rommet også være ferdig. Da blir det en liten tur på møbelbutikken også er det bare og begynne og ordne der inne.

Idag har jeg og vesla vært ute en tur og handlet gave til mamma/mormor som har bursdag i morra:) Jeg fikk også vært en tur innom jobben og sagt hei.
Nå sover lillemor så jeg skal sette på en vask og lage kort til mamma. Hvis det blir fint så kan jeg vise dere:)

Tok noen fine bilder i går:)

Hvor er Alma Sofie henn?:)

Det her er noe av det vakreste jeg ser. Et barns kjærlighet for pappan sin og omvent. Da smelter hjertet mitt helt. Vakre familien min <3

Ha en fin dag dere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar