søndag 30. januar 2011

Doktor besøk

Nå har jeg vært opp og ned i formen hele uken så i morgen så ringer jeg til legen. Jeg har vært kvalm, svimmel, hatt hodepine og vondt for og trekke pusten.
Det første jeg tenker er jo svangerskapsforgiftning.

Jeg har litt angst for det. En jeg vet hvem var døde av dette. 30 min etter at hun hadde født en jente. Så jeg syns det er veldig skummelt. Og som jeg alltid sier så er det greit og sjekke det en gang for mye enn for lite. Ihvertfall når en har sjansen til det.

Sist svangerskap så følte jeg at jeg var hos legen hele tiden ved den minste mistanke om noe. Jeg følte meg så veldig kunnskapsrik på dette området. Hallo.. Jeg har jo lest om det på internett.
Denne gangen så har jeg tatt det litt mere med ro. Men jeg er redd at jeg kan ta det litt for med ro også.

Jeg tenker på dette fødsel. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal dra ned med en gang sånn jeg gjorde sist. Fødselen virket så lang. Men så er jeg redd for at jeg tar det litt for med ro også. Brått så blir det hjemmefødsel med Oskar som jordmor.
Det er vel det å kunne finne en mellom ting vel.

Jeg håper at jeg får fine svar av legen i morra. At det bare er jeg som har bare vært i dårlig form.
Det kan jo faktisk skje det også.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar