torsdag 27. januar 2011

Hormoner gis bort

Er det en ting jeg hater med graviditeten så er de disse hersens hormonene.
Jeg kan være kjempe glad det ene sekundet og kjempe lei meg eller sinna det neste.
Jeg har hundre tusen følelser som svømmer rundt i kroppen. Jeg føler at ingen bryr seg, at jeg ikke bryr meg, at jeg er teit, dum, stygg, osv...

Jeg er så utrolig lei.

Det som er så dumt er at jeg føler der og da at disse følelsene og tankene er riktig der og da, men etter en stund så skjønner jeg ikke hvorfor jeg i det hele tatt tenkte sånne tanker.

Jeg kan sitte i bilen å gråte også begynner jeg å le av meg selv for at jeg gråter og da ender det med at jeg sitter mutters alene og har latterkrampe i bilen.
Jeg blir seriørst helt satt ut av denne kroppen. Og jeg kjenner at jeg blir sliten av det- Jeg vet jo at dette kommer til å gå over, men til den tid kommer så hadde det vært greit at jeg stenkte meg inne og ingen andre kunne kommunisere med meg. Unntat vesla da. Ho skjønner meg. Hehe. Ho ser meg jo vær dag.

Jeg kan ikke huse at jeg var sånn sist. Jeg husker jo noen episoder, men ikke sånn som dette. Jeg føler meg rett og slett skadelig for omverden. Og jeg er redd jeg skremmer noen hvis jeg får et utrudd som jeg ikke kan stanse.

Nei.. 82 dager igjen til termin. Så går det noen uker med tårer så er detta over for en stund.


(bildet er lånt fra Google)

Så hvis noen vil ha noen hormoner så er det bare å si fra!!

5 kommentarer:

  1. Du er søt, og herlig! Og hormoner må man slite med.. Du er ikke til skade for omverdenen..Du er gravid, og da er det sånn. Og folk forstår det.. :)
    Du er vakker og fantastisk! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for utrolig fine ord Karoline. Det gjør så godt at du aner ikke <3

    SvarSlett
  3. <3 nyt hvert sekund! Det er fantastisk å leve og være til, selvom det ikke alltid føles sånn!

    SvarSlett
  4. Argh, jeg skrev en kommentar her for et par dager siden, men noe gikk tydeligvis feil. Da skriver jeg igjen! :)
    Ida, du er ei så utrolig nydelig og god jente. Du er så omtenksom, morsom og herlig! Jeg vet hvordan det er når hormonene herjer i kroppen, men de har ingenting med virkeligheten og gjøre. For du er mer enn bra nok som du er!Du er nydelig, du er fin, du er ei god venninne, du er til å stole på, du er et så godt medmenneske. Jeg bryr meg virkelig om deg, og hvordan du har det til enhver tid. Innmari glad i deg! Hvis du fortsatt har den lille svarte boksen jeg ga deg en gang, så er sikkert dette et godt tidspunkt å ta den fram på!:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk Maria. Du er så herlig:) Den boksen står på nattbordet mitt så jeg er stadig oppi den og titter. Det er den fineste gaven jeg noen gang har fått. Den betyr så masse for meg og det gjør du også!!!

    SvarSlett