lørdag 22. januar 2011

Shopping uten barn= Dyrt

Idag har jeg vært ute på en nydelig liten kafe sammen med Alma Sofie, mamma, pappa, søstra mi og mine 2 tantebarn. Det var super koselig. Vi drakk kakao og spiste litt mat og bare skrævla.

Etter det så kjørte jeg vesla hjem til pappan sin så han kunne legge ho og jeg kunne dra ut og handle litt mat. Vel det ble jo litt mere enn det kan man si.

En kjempe fin veske fra Lycke.


Og denne søte boxen ble med hjem.

Det ble en del annet også, men det ligger på rommet til vesla så det får jeg vise i morgen:)

I morgen så får vi middagsgjester så jeg får rydde litt her. Det er egentlig ganske så ryddig her heldigvis så det er ikke så mye som trengs og gjøres, men litt.

Men før det så skal jeg slappe av med litt godis og et blad:)

Ha en fin lørdagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar