fredag 14. januar 2011

Sove borte for første gang

Jeg sitter nå i sofan med katten og datan på fanget. Det er godt både katten og datan er små:)
Prinsessa tar sin lille lur og jeg koser meg i stillhet. Jeg har kokt meg en liten kopp kaffe og sitter og ser på interiørblogger og sider. Jeg prøver og få litt inspo til barneromma:)

I kveld skal jeg og Oskar kose oss. Lille jenta vår skal sove borte for første gang og jeg både gruer og gleder meg. Det kommer til å bli super rart og våkne opp også er ikke vesla her. Men jeg vet at ho kommer til å kose seg masse hos mormor og bestefar.

Det er jo ikke så veldig lenge til jeg faktisk skal ligge på sykehus og da er det greit at ho har sovet borte en gang før i tillfelle jeg må dra på nattan. Det er jo som regel da ting skjer. Hehe:)
Mormor og bestefar gleder seg veeeeldig ihvertfall så det blir nok kjempe bra.

Idag har vi vært ute en liten tur og handlet en bursdagsgave også litt blonder. Også delte jeg og Alma en stooor banansplitt. Hehe. Det er jo fredag da.

Gulvet inne på babyrommet er halveis ferdig. Så det går framover. Regner med at det blir ferdig i løpet av helga så da kan vi bare flytte vesla inn der også begynne på hennes rom.

Bildet av lille lykketrollet mitt på morrakvisten <3

Ille vakker se


Også er det lille pusekatt som koser på fanget:)

Vi ønsker dere en kjempe fin helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar