torsdag 20. januar 2011

Magebilde uke 28

Ja da syns jeg det var på tide med et lite magebildet:) Den vokser jo så fort nå atter.



Det er veldig koselig med denne magen da. Noen ganger så syns jeg den er veldig i veien, men mest koselig. Jeg har veldig anderledes mage nå enn det jeg hadde med Alma Sofie. Nå har jeg en kul midt på magen. Men prinsessa så var den mere rundt hele.

Nå er det vare 88 dager igjen. Stellekommoden er kjøpt og det er vel det. Har jo handlet inn noe klær da. Men jeg må gå gjennom vesla sitt snart så jeg kan se om det er noe der jeg kan bruke.
Etter det så må jeg på skikkelig handletur. Nye hånklær og stellematte.

Noen som vet hvor jeg får tak i en mørkblå stellematte med stjerner på. Jeg vet jeg har sett det, men jeg husker ikke hvor:(


2 kommentarer:

  1. Fine magen <3 Vi har en sånn stellematte. Tror den ble kjøpt i Sverige, men om det var Happyland eller Babyproffsen husker jeg ikke helt...

    SvarSlett
  2. Da får jeg se i Sverige da:) Det kan hende det var der jeg så den:)

    SvarSlett