søndag 9. januar 2011

Søndag

Nå sover vesla og Oskar er på innebandykamp.

Idag skal vi egentlig ingenting tror jeg. Bare slappe av å kose oss hjemme. Jeg tørr ikke helt og ta med vesla ut enda selv om ho er feberfri og i toppform. Så vi får ta fram fingermaling og papir etterpå og kose oss:)

Nå begynner snøen forsiktig å forsvinne. Jeg syns det er veldig deilig. Selv om det er litt trist også for vesla har nesten ikke fått vært ute i snøen. Enten har det vært for kaldt eller så har ho ikke vært i form. Men vi kan jo håpe at den blit litt til da så kan vi kle på oss og gå ut.

Nå er rommet til minsten nesten ferdig. Det mangler gulv, gulvlister og lister rundt vindu. Gulvet kommer på torsdag så da blir det ferdig i løpet av fredag tror jeg. Da kan vesla flytte inn der så lenge så er det bare til og begynne på hennes. Der inne er det litt mere jobb siden vi skal rive skap og litt sånn, men Oskar er så flink at det går nok fort.

Så er det bare og kjøpe inn interiøret og stæsj.. Ohhh.. Det gleder jeg meg til. Lage et skikkelig prinsesserom:) Jeg vet ihvertfall at det skal være lysekroner i taket:)


Jeg tenkte på en slik en. Liten og søt. Kan ikke være så veldig stor siden romma ikke er store.

Jeg får gå og rydde i skapet på badet jeg da. Det trengs!!!

Ha en fin søndag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar