torsdag 27. januar 2011

Litt stæsj må til

Prinsessa har vært flink til og sove på rommet sitt og gjennom hele nattan i 2 uker nå og det syns jeg er så bra. Men i natt så tror jeg ho hadde mareritt eller noe. Ho våkna opp ved siden av meg ihvertfall. Og det først ho sa da var: Pappa også et eller annet ord som jeg ikke vet hva var, også borte. Så nå kommer det flere og flere ord etterhverandre. Det er så moro og se på utviklingen hennes. Alt ho skjønner og alt ho gjør.

Her om dagen så satt ho inne på rommet sitt og det var helt stille. Da jeg kom inn så hadde ho klart og få på seg buksa på begge beina. Jeg ble jo nesten helt rørt jeg. Lille jenta mi sitter på gulvet og kler på seg selv. Snufs.

Siden vi har planer om og skifte kledning til sommeren så gidder jeg ikke å ha noe vinduskarm på barneromma siden de uansett må rives igjen. Vi skal flytte ut vinduene så da får jeg sånne fine karmer:)
Uannsett så syns jeg det blir veldig tomt hvis det ikke er noe der, så da er det jo bare å lete da.
Og jeg har funnet noe:


Disse utrolige søte rammene. Begge barna skal ha vært sitt med bildet av meg inni. Haha. Nei jeg vet ikke helt det men..

Var de ikke søte?

Også fant jeg disse herlighetene her om dagen.



Jeg aner ikke hva jeg skal bruke dem til enda. Kanskje ha blomster i? Jeg syns fargene var så fine også var de på salg så da klarte jeg ikke la være. Prinsessa kan også bruke det til te selskap feks. Ille søte ihvertfall.

Nå skal jeg legge meg på sofan og se en film. Bekkenet har vært kronglete nå i mange dager så jeg må slappe av når jeg kan.

Ha en strålende torsdagskveld. OJ snart helg jo!!!

1 kommentar: