tirsdag 4. januar 2011

Min lille hjelper

Nå sitter vesla i sakkosekken sin og ser på yndlingsprogrammet hennes. Tror det heter Lille prinsesse. Da sitter ho helt i ro og bare titter.

Sakkosekken fikk ho av oss til jul. Den blir flittig brukt av både vesla og mamman. Det er veeeldig deilig for bekkenet og sitte der faktisk. Jeg tenkte ikke på det når jeg kjøpte den:)

Vesla har vært så flink å hjelpe meg og ta ut av oppvaskmaskinen idag. Det passe meg veldig fint når jeg har vondt for og bøye meg ned. Merker nå at ho er blitt så flink til å hjelpe til. Ho skjønner så mye nå. Så det er veldig moro. Ho kaster bleiene sine selv og vet faktisk forskjell på returpapir og søppel. Hehe:) Det er ikke dårlig..

Idag håper jeg at Oskar får begynt på det ene rommet. Bare sånn at vi får kommet igang. Det er jo fortsatt 14 uker igjen, men de går så fort og jeg blir så stressa. Helt uten grunn da vel og merke:)

Jeg og vesla drev og tulla med webcamera til morran idag:)



Ho syns det var ille rart og se seg selv tror jeg:)

Ha en kjempe fin dag alle sammen<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar