onsdag 5. januar 2011

For en natt

Jeg sitter her med en dundrenes hodepine. Jeg har tatt smertestillende, men føler fortsatt at jeg har et stort klokketårn inni hodet mitt. Det føles nesten ut som dagen derpå.

Prinsessa har hatt skikkelig vondt i magen sin i natt og høy feber. Det er vel den første nattan som jeg ikke har sovet i det hele tatt siden jeg ble mamma. Det resulterte ihvertfall i at vi satt og så på drømmehagen klokka 01:00 i natt. Det fikk roa ho littegrann og jeg fikk slappet av i noen min.

Vi fant ut at det hjalp litt med sukkervann så dette gav vi henne. Og jeg strøk noe veldig på magen og rygg. Tilslutt så sovnet vesla, men det gjorde ikke jeg. Jeg lå og var kjempe redd for at hun skulle få vondt igjen. Og etter 1 time og 3 kvarter så fikk ho det. Og da var det pån igjen. Siden jeg ikke hadde sovet så var jeg ikke så veldig trøtt. Så det gikk greit. Jeg leste bok og jeg sang.

Nå så har ho fortsatt feber, men magevonten er vekk. Ho tar seg en liten lur og det samme prøvde jeg, men måtte bare gi opp. Så hva gjør jeg da. Jo jeg tar meg en god og varm dusj, henter sminkemappa mi og prøver og sminke meg frisk.


Kan jo se at jeg ikke har fått meg så veeeldig mye søvn, men jeg følte meg umiddelbart litt bedre. Noen ganger så er det godt og føle seg litt fin for seg selv også:)

Når det ble så lite søvn som det ble så resulterte det i et verkende bekken ut fra en annen verden. Det verker så grusomt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
"Heldigvis" så er Oskar hjemme idag for han problemer med beinet sitt, men da kan vi ihvertfall hjelpe hverandre litt.

Legen i morgen også fysion til fredag. Det blir godt...

Ha en fin dag godtfolk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar