lørdag 8. januar 2011

Syk?

Stakkar lille prinsessa har fått dobbelsidig ørebetennelse:(

Jeg skulle jo til fysion i går og siden vesla ikke hadde noe feber så kjørte jeg ho ned til mamma.
Da jeg hadde ho på fanget så så jeg at det var noe som hadde rent ut av øret hennes. Jeg ringte til legen og fikk time nesten med en gang. Og der var det betennelse. På begge øra. Så det er jo ikke rart at ho har vært puslette.

Jeg fikk så dårlig samvittighet siden jeg ikke hadde sett eller skjønt at det var dette som var på gang. Når vesla koser seg så stryker ho seg som regel over øra med pleddet. Og det gjorde ho denne gangen også, men denne gangen så var det jo fordi ho hadde vondt:( Huff. Hadde jeg skjønt dette så hadde ho jo slipt og ha så mye vondt stakkar.

Men det eneste jeg kan si er at nå har jeg lært.

Nå er formen hennes mye bedre etter noen doser med medusin. Nå løper ho rundt her og danser og ler. Sånn som ungen min gjør. Og det er så deilig å ha henne tilbake <3

Når jeg var ho legen så var han så snill å skrive ut en resept til meg i tillfelle jeg skulle bli smittet av henne. Han ville ikke at jeg skulle sitte på legevakten med 40 andre som har influensa hvis jeg følte meg dårlig. Og det var jeg ganske enig i.
Idag når jeg våknet så følte jeg meg ikke bra. Jeg stod opp å ga vesla medusinen også gikk jeg å la meg igjen, mens Oskar tok seg av lille.
Når jeg våknet igjen så verket hodet, tett nese, vond hals og det går helt rundt for meg:( Så jeg håper at dette bare er tilfeldighet, men jeg regner med at det er en influensa eller kanskje en liten forskjølelse. Kan jo håpe. Da trenger jeg kanskje ikke tenke på dette med vaksinen for det. Hehe.

Nå hadde jeg vel nesten bestemt meg for og ta den. Men jeg får vi se hvor dette går henn. Jeg håper jo at dette ikke er noe som helst.

I går så hadde vi besøk av mamma og pappa. De ville se hvordan det stod til med vesla. Ho ble jo helt i ekstase når ho så bilen. Da var ho plutselig ikke syk lenger:)
Mamma var så snill å ble med meg til legen. Det er ikke bare bare å ha meg seg en liten en som gråter pluss vesker og tepper og sutter. Så da er det greit med asistanse. Så jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten mamma og pappa:) De stiller opp som barnevakt uannsett og hjelper til med alt.

Nå skal jeg få meg litt mat.

Ha en fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar