tirsdag 11. januar 2011

Morgenstund har gull i munn

Inatt har vesla sovet hele nattan inni senga si. Det var rart,men veldig deilig å ha mere enn 10 cm å bevege seg på.

Vesla ser så rar ut på det bildet. Ho har fått skikkelig sideskill. Haha:) Ille vakker da.

Nå snør det og regner om hverandre ute. Gleder meg ikke så mye til å dra ut etterpå, men jeg skal til fysion så jeg må. Alma Sofie skal være ho mamma og pappa litt idag. Så vi får vel snart begynne på marra stellet. Det er så deilig å slække rundt i joggbukse og vesla i pysj.

Idag så kommer Pernille en liten tur også. Det blir koselig. Det er så lenge siden jeg har sett ho <3

Ha en fin dag alle sammen <3

2 kommentarer:

  1. Hei Ida!
    Jeg fulgte den gamle bloggen din, men plutselig var den borte..
    Fant deg plutselig igjen her og det var moro å høre at dere venter nr. 2 :-)
    Og også artig å se hvor stor Alma Sofie har blitt. Stor jente med masse hår jo :-) Kommer nok til å titte innom deg her :-)
    Lykke til med svangerskapet! moro med en liten gutt!

    SvarSlett
  2. Så koselig da Gro. Jeg husker deg fra den andre bloggen. Det var jo veldig moro at du fant meg igjen da:) Alma Sofie har blitt kjempe stor:) Ille moro. Og det skal blir veldig moro og få en til også:):)
    Tusen takk for det. Koselig hvis du titter innom <3

    SvarSlett