tirsdag 19. april 2011

Den store dagen

Den store dagen, altså termin dagen kom... Og termin dagen gikk...

Jeg sitter her fortsatt med stor mage. Jeg kan ikke si at jeg klager så veldig. Nå når termin dagen er forbi så har jeg lissom ikke noe dato og forholde meg til lenger. Nå har jeg virkelig ikke aning om når lillegutt har tenkt seg ut. Så nå er det egentlig helt greit.
Jeg skal ha hørt noe fra sykehuset innen 9 dager uansett.

Jeg prøver og finne på noe hver dag. Både for Alma Sofie sin del og min egen. Det blir jo veldig kjedelig og bare være inne sammen med meg så her om dagen så dro vi ut og kjøpte sandkasse og leker.



Lille prinsesse koser seg masse i kassa si.


Men ble ikke så fornøyd når vi måtte inn og spise kveldsmat. Hehe.



Etter bad og mat så var det ikke så værst og være inne alikevel og vi hadde det kjempe moro:)

Gleder meg virkelig til at jeg får vekk magen og kan leke skikkelig med vesla igjen. Rulle rundt på gresset og løpet rundt.

Idag så gadd jeg ikke sitte inne og sture for at jeg er på overtid så da tok jeg med meg mamma, pappa, Mathilde og Alma Sofie på Eggleting på museumet. Det var veldig koselig. Vi fant endel egg og Alma Sofie fikk premie:)
Da fikk jo også jeg bevega meg litt og vesla fikk hilst på dyra og kosa seg ille.

Nå er det Pippi på tv og lillemor er helt vekk. Snart er det legge tid og da skal jeg ta det helt med ro. Det tar på og være ute hele dagen også.

Ha en fin kveld..

1 kommentar:

  1. herreguuud, jeg savner dere! Alma er verdens vakreste lille skapning.. <3

    SvarSlett