søndag 17. april 2011

Vekta...

Ja så var det denne vekta da. Den har ikke alltid vært like lett å gå på.
Det har vært det værste jeg har gjort på alle disse svangerskaps kontrollene.
Men de siste gangene så har det faktisk ikke vært så ille. Jeg skal jo gå opp. Sånn er det jo bare, men nå har jeg klart og stabilisere vekta litt. Og det med hjelp av NOKA.

En dag med mat for meg kan være en god frokost med brød og yogurt.
Så til lunch så kan jeg ta meg en shake og en frukt.
Til middag så prøver jeg og spise litt sunt, men god mat.
Når kvelden nærmer seg så kan jeg ha veldig lyst på noe søtt så da kan jeg enten spise en sjokoladebar eller ta meg en shake til med litt frukt ved siden av.
Hvis jeg da er sulten på kveldn så tar jeg meg litt kveldsmat.

Og dette syns jeg fungerer veldig bra:)

Trykk her for og lese mere om NOKA





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar