torsdag 28. april 2011

Velkommen til verden lille Herman

Litt treig oppdatering her, men den 24 april kl 12:14 så kom lille Herman til verden.
Han veide 3160g og var 48 cm lang. Helt perfekt<3
Fødselen gikk kjempe fint og jeg tenkte jeg skulle skrive ned fødselshistorien en dag.
Kan lønne seg siden jeg har det så friskt i minne.

Dagene som 2 barnsmor er kjempe moro. Nå er jo Oskar hjemme så det blir nok en annen hverdag når han begynner på jobben igjen, men det tar vi da.

Alma Sofie er en hærlig storesøster som bare skal kose og susse. Det har ikke vært noe sjalusi i det hele tatt (enda). Det eneste er at ho ikke liker at han gråter. Da bli vesla litt lei seg også, men det går fort over igjen:)




De vakreste barna i hele verden. Og de er MINE <3


7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Flott å høre at fødselen gikk fint og at alt er bra med dere.
    En vakker liten gutt, og ei nydelig storesøster :-)
    Nyt dagene og kos deg med dem!
    Gro

    SvarSlett
  2. Er så glad på dine/deres vegne! Lykke til som tobarnsmor!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye, så vakre de er :)

    SvarSlett
  4. Velkommen lille Herman !! Så like de er !! Vakre <3 Så deilig at det hele er over og at det gikk så bra, nå må dere nyte våren og kose dere!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med lille Herman! Gleder meg til å lese fødselshistorien! :o)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med lille prins!!!! <3 så herlige barn!! :) Kos dere masse i denne første tiden. Den er så spesiell :) fødselshistorie er gøy! Ja, lønner seg å skrive den mens den er friskt i minne. :)

    SvarSlett