onsdag 6. april 2011

Fin dag

Nå er det slækkings i sofan.

De siste nettene har jeg hatt skikkelige tak i mage og rygg. Det er sånn jeg husker tilbake fra sist og tenker hva i all verden er jeg har begitt meg ut på igjen. Men vet dere hva. Jeg gleder meg til fødselen. Jeg gleder meg til jeg kjenner vondtene. Jeg gleder meg til og bruke kroppen min til noe som er så fantastisk som å føde. Jeg skal bringe en ny verdensborger hit. Jeg.. med min kropp. Det er ganske så utrolig.

MEN jeg begynner og bli sliten av at det begynner, men så dabber det av igjen. Men men.

Idag har vi vært en tur nede hos mamma. Veldig deilig og få litt avlastning ja.
Det ente med at Alma sov på rommet sitt som ho har der og jeg gikk ned på mitt gamle rom og sov der. Hehe. Hva skulle jeg gjort uten mamma og pappa:)

Vi dro hjem og da var det jo blitt det herlige været ute. Vi tok fram bøtte og spade. Gravde litt og ordna. Jeg raka ute på gressplen i håp om at det kanskje setter i gang noe. Hehe:) Og vi spilte fotball på verandaen. JEG.. som har 12 dager igjen til termin. Hihi.
Så idag syns jeg at jeg har fått vært mamma. En bra dag vel og merke:)

Nå er det tv resten av kvelden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar