mandag 4. april 2011

Mandag

Herlige solskinn.
Det er en ganske så bra start på denne dagen. Selvom dagen min har vart i noen timer allerede.

Idag var det dags for legetime igjen. Det er 4 dager siden jeg var der sist. Kjenner at jeg begynner og bli lei de samme gamle ukebladene fra 2005 nå, men men..
Alt var bra idag. Alle prøvene som ble tatt av meg var fine og jeg er frisk igjen.
Jeg tok noen nye prøver idag og jeg skal ditt igjen til fredag igjen. Greit og bli fulgt opp.
Så jeg har vist hatt et magevirus. Ikke rart at jeg ikke har følt meg noe bra da.

Nå er formen mye bedre. Jeg er fortsatt kjempe sliten og jeg skulle ønske jeg hadde en annen kropp noen ganger, men det går greit for det lissom. Dagene flyr unna. 14 dager igjen til termin står det. Herlighet...

Vesla sover en liten lur. Jeg lurte på om jeg skulle gjøre det samme. Greit og få samlet de kreftene man kan. Etterpå skal vi prøve å komme oss ut litt. Kanskje gå en liten tur. Hvis været holder seg ike fint da.

Ha en fin dag dere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar