onsdag 13. april 2011

Fortsatt gravid

For noen smerter.

Jeg har jo glemt hvor vondt dette gjør. Og hvor sliten man blir.
I 3 dager nå har jeg hatt skikkelig maserier. Altså rier som er vonde, men som ikke fører noen sted. Og jeg føler jeg går rundt her som en zombie. Jeg er så sliten.
Jeg håper virkelig ikke dette drøyer så veldig lenge altså. Det orker jeg ikke.

Det er jo fortsatt 5 dager til termin og enda mange dager til jeg er på overtid. SÅ jeg får bare tenke at det uansett bare er noen uker igjen. MAX.
Jeg klarer jo det her. Jeg får masse hjelp av familien og ikke minst Oskar.

Nei nå gleder jeg meg til og hilse på lille gutt. Jeg lurer ille på hvordan han ser ut. Om han ligner på vesla:)Også gleder jeg masse til og se reaksjonen til vesla også. Ho som elsker babyer:)

Idag er det grått og trist ute, men jeg lurte på om vi skulle kle på oss og gå ut en tur med vogna. Det skader jo ikke å røre på seg litt.

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar