søndag 10. april 2011

Helgen vår

Nå er enda en helg forbi. Rart hvor fort dagene flyr egentlig.

Denne helgen har vi ikke gjort så veldig mye. Vi har vært mye ute. Vesla koser seg så utrolig mye ute. Og da er det også perfekt der vi bor. Vi har jo litt skau bak huset og der er det kjempe spennende og utforske.
Vi hadde også besøk av et vennepar av oss i går. Da fikk vi bestilt tur til Danmark. Vi skal leie det kjempe fine huset i en uke. Tror det blir kjempe moro. Og jeg gleder meg masse. Det kommer nok til å bli spennende og ha med seg 2 små barn men da er det jo greit vi er flere. 3 barn på 4 voksne skal vi nok få til:)

Jeg kan jo slenge med noen bilder fra helga.


Vesla er veldig glad i sakkosekken sin. Den er helt genial egentlig.


Her er det lunch tid mens vesla ser på Toy Story. Mange rare måter og nyte et måltid på da men:)




Også er det lille vakre som har plukket blomst til mamman sin. Årets første hestehov <3


Veldig greit med vår. Da kan man lissom sette seg der man måtte ønske:)

Det var litt av helgen vår ihvertfall.

Nå skal jeg legge meg. Kjenner at det gjør vondt i ryggen så det kan jo skje noe. Eller ikke.. Jeg håper på det første, men regner med det siste:)

God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar