tirsdag 21. juni 2011

Fantastisk dag

Ja det er det det har vært.
Idag har vi kost oss fra ende til annen.
Dagen startet idag kl 08:30. JA dere leste riktig. Jeg var sikker på at klokka gikk feil da jeg så på den, men neida:) HÆÆÆRLIG!!!

Etter litt frokost og litt lesing av bøker så tok jeg på meg treningsklær. Kledde på barna og lagde niste.
Jeg satte de i søskenvogna og trava av sted. Det er ikke sååå langt, men det tar ca 40 min i rask gange. Og det syns jeg er greit jeg. 
Jeg merker veldig at kondisjonen min har blitt mye bedre:)

Vi gikk til Borgarsyssel museum. Der koste vi oss MASSE. 
Vi var og hilste på dyra. Vesla klappet sauen tillåme. Jeg tror ho syns det var litt skummelt, men ho var ille stolt når ho hadde gjort det:)
Vi hadde med et stooort teppe som vi la ut over gresset i skyggen.
Vi spiste og koste oss. Vi løp rundt i gresset og hadde det gøy.
Jeg kjøpte en bok i går til vesla som jeg hadde med så vi hadde en liten lesestund der også.

Etter en del timer så tok vi beina fatt igjen og gikk hjemmover. Da tok det ikke lange tiden før det var stilt på begge sider av vognen. 

Når vi kom hjem så satt jeg meg ned på de nye utemøblene mine foran huset og leste en bok mens barna sov :)

Når pappan kom hjem så spiste vi en bedre middag. Så slappet vi av inne resten av kvelden.
Nå ligger både storesøster og lillebror og sover og jeg tar det heeeelt med ro...

Elsker sånne dager <3

 Prinsessa koser seg med den 2 isen for dagen.



Lille mannen koser seg han også <3

Håper dere har hatt en fin dag!!!

1 kommentar:

  1. Mannemann er så vakker <3 Store søster også! Savner dere <3

    SvarSlett