tirsdag 28. juni 2011

Herlig med sommer dere:)

Jeg har nå tatt med meg kveldsmaten og datan ut på verandaen. Iført en singlet og kosebukse. HERLIG... Nå kjenner jeg virkelig sommeren på kroppen. Jeg er solbrent på skuldrene og kjenner at jeg har vært ute i sola i nesten hele dag.
I dag har vi vært en tur på stranda. Jeg tok med meg tantebarna mine. 
Vi grillet og koste oss. Alma Sofie og Jesper badet, mens vi andre pinglene vasset. Kan vel ikke si at tådypping kvalifiserer til vassing, men men.
Jeg kommer egentlig rett fra trening. 
Idag var jeg sikker på at jeg skulle dø.
Note to self:
Når noe høres morsomt ut så er det anageligvis ikke det ( innenfor trening)
Jeg og søstra viste ikke hva vi skulle melde oss på idag. 
Helt nederst så stod det sommermix. Det hørtes jo festlig ut tenkte jeg og meldte oss på.
Det er den sykeste treningen jeg noen gang har vært med på.
Jeg kunne seriøst født en gang til enn og gjøre det der. Haha.

Jeg stod der med vektastang og tok knebøy. JEG... Situps, pushups, zumba, trening med strikk you name it.. Jeg føler jeg har fått brukt hele kroppen min på en time. Jeg har vondt på steder jeg ikke trodde var mulig.
SKal jeg gjøre det igjen. SELVFØLGELIG.
Den følelsen jeg sitter igjen med nå er ubeskrivelig.
En mestringsfølelse.

I morgen er det tid for Zumba Toning igjen. Jeg bare håper at jeg kommer meg ut av senga i morra. Hehe:)

Jeg sitter her nydusjen og lukter ganske så godt. Jeg var nemlig innom jobben til søstra istad. Der har de fått inn favoritt merket mitt Burt bees. Det er jo litt dyrt, men idag tenkte  jeg skitt heller. Jeg kjøper meg en bodylotion som lukter himmelsk.

Den lukter helt magisk. Litt kokos typ ting. Minner meg veldig om sommer.
Og huden blir så myk av den.
I love it!!!

Nå skal jeg kose meg ute litt til. Kanskje hente et pledd. Kanskje hente boka mi også:) Så er det nattan.

Jo forresten..
200 GRAM TIL JEG HAR NÅDD MITT FØRSTE MÅL:)

Ha en strålende kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar