onsdag 22. juni 2011

Man kan jo ikke være heldig hver dag så idag startet dagen halv 7. 
Det er ikke så ille det altså. Man får jo mye ut av dagen.
Idag vet jeg virkelig ikke hva vi skal finne på for noe. 
Det er grått og trist ute så det frister ikke så veldig å være ute, men det kan jo fort forandre seg det. 
Kanskje vi kan kjøre en tur på mosseporten eller torvbyen eller noe. 
Ellers så er det åpen barnehage idag også. 
Nå står vesla og spiser knekkerbrød mitt mens hun ser på Pippi.
Mannenmann (som vesla kaller lillebroen sin) ligger i Leander vugga si og tar en lur. 
Til morgen idag så gikk jeg på vekta og den viste at jeg har 900 gram igjen til neste mål. Det er BRAAAAA!!!
Det er så utrolig deilig å se at kiloene forsvinner uten at jeg verken trenger og sulte meg selv eller gå på en evigvarene slankekur. 
Jeg har rett og slett lagt om kostholdet mitt. Jeg spiser ofte, men lite. Noen måltider kan jeg bytte ut med et NOKA produkt også drikker jeg masse vann. Og det er jo noe jeg faktisk kan leve med. 
Mange flyr jo på den smellen at de kutter ut alt de har lyst på som ikke er bra. De kommer ned til den vekta de vil være også begynner de og spise alt de har kutta ut og da går vekta opp igjen med en gang.
Jo.. Jeg var jo hos optikeren her om dagen. Jeg trengte vist briller. Det blir kunn lese briller da. Så jeg bestilte meg 2 stk siden det var sånn 2 for 1. Jeg syns ikke det var så ille og betale 2000 kr for 2 briller og synstest. Så jeg anbefaler specsavers:) De hadde briller helt ned til 299 kr. Og da har faktisk de fleste råd til dem.

Æsj. Jeg lurer på om jeg skal ringe tannlegen idag. Jeg har nemlig ikke vært der på et par år. Den gamle tannlegen min slutta så jeg har ikke fått sånn årlig innkallelse. Og tannlegen er vel den siste jeg ringer for og bestille time hvis det ikke er noe. Men det kan være greit og få sjekka opp litt. Jeg aner ikke om jeg har hull, men det skulle ikke forundre meg etter så mange år.

Jeg fant det bildet her på datan. Jeg syns virkelig ikke det er lenge siden jeg tok de her. Hvis man myser litt så ser man 1 svak strek. 
Nå blir ho snart 2 år <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar