fredag 17. juni 2011

Hurrameirundt

Oh lord...
Det og ha med seg 2 barn ut og spise skulle vise sg og være litt mere problematisk enn det jeg trodde. Hehe.
Jeg kjenner jeg er ganske så sliten nå ja. 
Det var veldig koselig, men guri meg.. Gråt ikke den ene så begynte den andre. Det og sitte i ro var ikke noe populært, og helst så skulle man gå i trapper. Så hadde den ene bæsja mens den andre gulpa så det spruta. Jeg blir egentlig bare stressa av sånt jeg. Så det er godt det ikke er så ofte. Selv om det ble mye mas så håper jeg at alle kosa seg og fikk spist (noe ikke jeg fikk gjort) godt mat. 

Jaja.. Det blir nytt selskap i morra så vi får satse på at det blir bedre da. 

Nå sitter jeg og ser på topp 20 faktisk. Skal snart finne senga kjenner jeg. Dagen i morgen begynner nok i 7-8 tiden så da er det greit og være forberedt på den.
Jeg skal forresten ta synstest i morra. Jeg sitter så veldig og myser når jeg ser på tv og det kan jo hende det er grunnen til hodepine på kveldene.

Ha en fiiin kveld <3

2 kommentarer:

  1. Jeg var ute & spiste pizza på Dollys i går med Marius (litt over 1 år). Skjønner godt hva du mener med null matro, hehe :)

    SvarSlett
  2. Hehe:) Gled deg til du har 2:) Haha:) Det er ille moro og da, men i noen settinger kan det blir mas:)

    SvarSlett