tirsdag 14. juni 2011

Tjo og hei som dagene går. 
Vi prøver jo og finne på noe hver dag slik at ikke vesla kjeder seg og da er det ikke mye tid til annet. Når kvelden da kommer og ungene har lagt seg så er det velsig deilig og kunne slenge beina på bordet og ikke gjøre noenting. Nå er vi så heldige at det har blitt litt rutine her. 

Alma Sofie legger seg i 7 tiden og Herman legger seg like etter. Så vi har hele kvelden for oss selv, men de timene går fort skal jeg si deg. Da er det 100 ting som skal ordnes og gjøres og tenkes på. Så vi får jo ikke slappet så veldig av. 

Vesla fikk trampoline i helga så vi har egentlig vært veldig mye ute. Det har ikke vært det beste været ute for det har blåst så veldig, men sola har vært framme og varmet litt. Jeg syns det er ille gøy med trampoline jeg også:) 

I går så fikk vi ryddet i alle kles skapene våre. Det ble 2 store søpplasekker med klær og en stor pose med sko som skal få komme til noen andre som trenger det. Det er helt utrolig hvor mye man egetlig har. Alikevel så han jeg aldri noe og ha på meg. 
Det er greit og ta en liten oppryddning noen ganger for og se hva man har. Jeg fant jo kjoler som jeg hadde helt glemt at jeg hadde, og da er det ikke noe vits at jeg kjøper så en helt ny en da. 

 Idag startet dagen kl 8. Det har den gjort 2 dager på rad nå så jeg føler meg heldig:) Herman ligger og tar en liten lur, mens jeg og vesla ser på Pippi. Selvfølgelig. Lillemor har sett de filmene maaaange ganger nå, men ho er like fasinert av de. Det er det første ho spørr om når ho våkner:)

Idag skal jeg på 6 ukers kontroll. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal det, men jeg får vel gjøre det. Det er ikke noe jeg lurer på egentlig. ALt har gått kjempe bra og over all forventning

Jo.. Vi var jo på kontroll med barna i forrige uke. Det gikk kjempe bra. Alle hadde lagt på seg det de skulle pluss litt til:) Herman veide en halv kilo mere enn de andre barna som hadde vært der den dagen så det er jo morsomt:)

Jeg slenger med litt bider fra den siste tiden jeg da:)




Vårt lille pallsofa prosjekt. Det mangler bare en madrass til for de hadde bare en igjen når vi var der..

Vesla sitter og perler litt:)

Lillebror og storesøster <3

Jeg og vesla leker gjemsel. Bra gjemmested ikke sant?:)


Herman og pappan slår av en liten prat i sofan.

På lekeplassen.

Vakre lille jenta mi <3


Vakre lille gutten min.
 
Ha en fiiin dag videre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar