onsdag 1. juni 2011

Idag kjenner jeg at jeg kunne stått opp med et annet bein. 
 Dagen idag startet nemlig kl 05:30. Det er tidlig det. Heldigvis så drar ikke mannen før kl 6 så da fikk jeg noen minutter til på øyet. 
Alikevel så sitter jeg her og er kjempe trøtt. 

Jeg har klart og bite meg selv i munnen helt bakerst og det gjør at jeg ikke klarer og bite sammen. Hver gang jeg biter sammen så får jeg kjøttet i mellom tenna:( Det gjør så ille vondt at jeg ikke klarer og spise en gang. 
Jeg tror heller ikke at jeg sover så ille godt pga det. Men men.
Jeg skyller munnen min med Corsidyl eller hva det heter.
Jeg håper virkelig det går over snart ihvertfall. 

Planen idag var at vi skulle en tur i barnehagen. Siden Vesla våknet så tidlig så er jeg spent hor lenge hun holder ut. Men det går jo ann og prøve. Blir ho trøtt så får vi bare dra hjem igjen. Vi har alle godt av og komme oss ut litt. Ikke det at vi har vært så ille mye hjemmei det siste. Mannen har jobbet overtid og da syns jeg det er så kjedelig og bare lage mat til meg og vesla så da ba jeg oss bort begge dagene:)
På mandag så var vi hos mamma og pappa en tur og på tirsdag så var vi hos søstra mi. Ille greit.

Jeg må vise dere denne nydelige kjolen som Alma Sofie fikk av tante Christin (søstra mi) her om dagen.


 Ho er helt fantastisk til og strikke <3 
Jeg er så utrolig glad i strikka klær!!

Det er meldt at sommeren skal komme idag og når jeg titter ut så ser det jaggu meg ut som at den har kommet også. Jeg skifter vel fort mening når jeg går ut. Hehe. Vi får være litt ute etter at vesla( Herman og jeg) har sovet lur. Må nyte de dagene som er.

Nå skal jeg prøve og våkne litt mere.

Ha en strålende dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar