fredag 17. juni 2011

Idag fikk jeg en fin overaskelse. 
For et par uker siden så prøvde jeg en bukse jeg ikke har fått på meg siden før jeg ble gravid med Alma Sofie tror jeg. Jeg hadde et lite håp om at den kanskje passet, men der ble jeg skuffet.
Til morgen idag når jeg skulle kle på meg så lå buksa i hylla og tittet på meg. Jeg tok beina nedi og dro den sakte opp. JAAAAA... Der satt den. Som et skudd:) WOW sier jeg bare. 

Vi har vært en tur i barnehagen idag. Vesla har laget kort og krone til Besse. Så da blir han nok kjempe glad:) Hele familien skal ut og spise etterpå så det blir nok kjempe koselig. 
Jeg fikk kjøpt gave til han i går. Fy så vanskelig det er og finne gaver til menn. Jenter kan man kjøpe smykker, sminke, klær ja det meste. Men det er litt værre med gutta. Men men. Jeg håper at han blir fornøyd:)

 Nå har vi spist litt mat også ser vi på pippi. 
Snart kommer pappan hjem så da kan barna kose litt med han, mens jeg drar ut og kjøper en strømpebukse:)

Ha en kjempe fin helg alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar